OSTAMINEN ANKKURIKAUPPA.FI VERKKOKAUPASSA

Ankkurikauppa.fi verkkokauppa (myöhemmin verkkokauppa) on suunnattu suomalaisille yksityisasiakkaille. Ensisijaisesti pyrimme palvelemaan "kotivesiemme" asiakkaita. Useat tuotteemme soveltuvat kuitenkin niin Välimerelle kuin Atlantin valtamerelle, joten tervetuloa asiakkaaksemme vaikka olisit kauempaakin tai purjehduksesi veisi sinut maailman ääriin.
Palvelemme sinua suomeksi ääsivullamme ankkurikauppa.fi Yksityis- ja yritysasiakkaita palvelemme sähköpostiosoitteessa info@duckandsail.com

HINNAT JA MAKSAMINEN

Verkkokaupassa näkyvät hinnat on ilmoitettu Euroissa ja hintoihin sisältyy Suomen 24% arvonlisävero (ALV). Ostoskorissa kaikkiin tilauksiin lisätään toimituskustannukset. Ostoskorissa näet myös ALV erittelyn. Voit maksaa tilauksesi A) kansainvälisillä luottokorteilla (VISA, Master Card, Amex) tai B) tilisiirtona. Alaikäisen tulee pyytää huoltajaansa tekemään tilauksen puolestansa.

KUITTI

Vahvistaessasi tilauksesi ostoskorissa sinulle näytetään tilausvahvistus. Voit tallettaa tai tulostaa tämän sivun kuitiksesi. Tilausvahvistus lähetetään sinulle automaattisesti myös sähköpostitse ilmoittamaasi osoitteeseen.

TOIMITUSEHDOT

Toimitamme tuotteet logistiikkaoperaattorimme Logitrail Oy:n kautta. Maailmantilasta (pandemia, sodat, yms.) johtuen emme pysty lupaamaan tuotteillemme sitovaa toimitusaikaa. Pyrimme kuitenkin mahdollisuuksien mukaan toimittamaan tuotteet niin ripeästi kuin mahdollista.

Valitse toimitusmenetelmä ostoskorissa, otsikon "Toimitustavat" alta.

Meillä ei ole vähimmäistilausrajaa. Pyrimme käsittelemään tilauksesi saman tai seuraavan arkipäivän kuluessa. Tilauksen toimitusprosessi käynnistyy heti kun olemme saaneet tilauksesta A) luottokorttiyhtiön vahvistuksen tai B) maksun tilillemme.


Pyrimme pitämään eniten tilattuja tuotteita logistiikkaoperaattorimme varastossa, mutta useimmiten joudumme ensin tilaamaan tuotteen italialaisilta ja suomalaisilta tukkureiltamme.  Tukkupaketin saavuttua logistiikkaoperaattorimme varastoon, he lähettävät kunkin asiakkaan tuotetilaukset eteenpäin. Usein tämä jälkimmäinen toimitus on melko nopea, mutta tukkupakettien kulkeminen läpi Euroopan yleensä rekka-autolla ottaa aikansa. Voimme tarvita toimitukseen puhelinnumerosi, jotta kuriiri voi ilmoittaa sinulle lähetyksen noutopaikan ja ohjeet.

Huomaa, että tiettyjä tuotteita kuten vaarallisia kemikaaleja ja hätäraketteja emme pysty postitse toimittamaan. Kiinteät toimitushinnat eivät koske näitä ns. vaikeasti toimitettavia tuotteita vaan pyydämme ottamaan meihin sähköpostitse yhteyttä tuotteen toimituksen ja toimituksen hinnoittelun järjestämiseksi. Todennäköisesti saat nämä tuotteet helpommin ja halvemmin paikallisesta venetarvikeliikkeesta mikäli tilattava määrä on pieni.

Toimitusaika ei koske tuotteita, joiden saatavuus on rajoitettu, esimerkiksi tuotetiedoissa mainittu pidempi toimitusaika, tai tuote on verkkokaupastamme loppu. Tarjoukset ovat voimassa kunnes tuotteet loppuvat varastosta.

Valmiilla tilauksella tarkoitetaan tilausta, jonka kaikki tuotteet olivat tilaushetkellä saatavilla verkkokaupassamme, siirretty ostoskoriin ja tilauksen maksutapa on vahvistettu.

Varaamme oikeuden valita toimitukseen käytettävän kuljetusyrityksen riippuen mm. tilauksen koosta, painosta, toimitusajasta, lähetys- ja toimitusosoitteesta, jne.

Suojelemme ympäristöä ja pyrimme pakkaamaan toimitettavat tuotteet kierrätysmateriaaleihin eli samoihin muoveihin ja pahveihin, joissa tuotteet ovat meille ja tavarantoimittajillemme tulleet.

Kaikista loppuun asti tehdyistä verkkokauppatilauksistasi tulee sinulle sähköpostivahvistus. Saat myös viestejä tilauksesi käsittelyn aikana. Toimitamme sinulle seurantakoodin, jolla voit seurata lähetyksesi kulkua. Seurantakoodia ei välttämättä saada esimerkiksi aivan pienimmistä ja arvoltaa vähäisistä postitse lähetettävistä tuotteista. Mikäli tuote ei saavu toimitusajan kuluessa, pyydämme olemaan meihin yhteydessä.

Postilla ja kuriiriyrityksillä on enimmäissäilytysaikansa, minkä kuluessa sinun on noudettava lähetyksesi. Esimerkiksi Suomen Postilla lähetyksen enimmäissäilytysaika on kaksi viikkoa. Hae siis lähetyksesi ajoissa tai tutustu sinulle ilmoitetun seurantakoodin mukaisen kuriirin lähetyksien enimmäissäilytysaikaan.

Huomaa, että lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin kaupan peruminen. Jos haluat perua kaupan ja palauttaa tuotteen niin ota meihin yhteyttä heti kun mahdollista tai viimeistään 14 päivän kuluessa lähetyksen noutamisesta. Lunastamatta jätetystä lähetyksestä, josta ei ole tehty erillistä palautusilmoitusta, perimme lähetys- ja palautuskulujen suuruisen maksun.

Jos paketti on vioittunut toimituksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio sitä kuljettaneelle taholle esim. posti- tai kuriiriyritys.

KAUPAN PERUMINEN JA PALAUTUS

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus alkaen tuotteen toimituksen vastaanottamisesta.

Jos haluat perua kaupan ja palauttaa tuotteen niin ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@duckandsail.com Ohjeistamme sinua palautukseen liittyvissä asioissa kuten palautusosoitteen ja palautukseen tarvittavan viitenumeron osalta. Asiakas maksaa palautuslähetyksen postituksen. Tuotetta ei tule lähettää meille ilman yhteydenottoa ja edellämainittuja tietoja. Oikeus peruuttaa tuotetta koskeva kauppa on voimassa vain jos tuote on alkuperäisessä uudelleen myytävässä kunnossa ja pakkauksessaan. Mikäli palautettu tuote ei ole edellämainitussa kunnossa niin varaamme oikeuden vähentää arvonalenemisesta johtuvan summan palautettavasta summasta. Takaisinmaksu suoritetaan lähtökohtaisesti samalla maksutavalla, jolla maksoit tuotteen alunperin. Hoidamme takaisinmaksun 14 päivän kuluessa siitä kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen.

Huomaa, että palautusoikeutta ei voida soveltaa pituus-, paino- tai tilavuusmittaperusteella myytäviin tuotteisiin kuten esimerkiksi metritavarana myytäviin veneköysiin. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa, kuten elektronisissa kartoissa ja navigointiohjelmissa ei ole palautusoikeutta.

HUOLTO-, VIRHEVASTUU- JA REKLAMAATIOASIAT

Huolto-, virhevastuu- ja reklamaatioasioissa ole meihin yhteydessä ensisijaisesti sähköpostitse.
Ilmoita tilausnumerosi ja kuvaile asiasi. Älä lähetä meille huollettavaa tai vaihdettavaa tuotetta ennen kuin olet saanut siihen meiltä luvan. Lupa lähettää huollettava tai vaihdettava tuote ei tarkoita samaa kuin, että palautus olisi hyväksytty. Tarkastamme meille palautetut tuotteet. Mikäli tuoteelle on aiheutettu tahallista normaalista käytöstä poikkeavaa vahinkoa, emme huolla tai vaihta tuotetta uuteen ilman korvausta. Jos palautettu tuote on järkevällä kustannuksella korjattavissa se huolletaan eikä vaihdeta uuteen. Emme lunasta postiennakolla meille lähetettyjä tuotteita.

Pyrimme palvelemaan asiakkaitamme ystävällisesti ja huolella, mutta jos tunnet ettemme onnistuneet palvelemaan sinua hyvin ja asiallisesti niin kerro siitä meille sähköpostitse. Asiakaspalvelun sähköpostia monitoroidaan ja palautteesi tulee varmasti perille ja käsitellään asian mukaisesti. Asiakaspalaute on meille arvokas lähde yrityksemme ja liiketoimintamme kehittämiseksi.

LAKI

Myyntiin sovelletaan Suomen lakeja. Tiedot, mukaanlukien hinnat, annetaan virheitä, toimittajan hinnankorotuksia, virheellisesti ilmoitettuja teknisiä ominaisuuksia ja tuotteen saatavuuteen liittyvin varauksin. Verkkokauppa varaa oikeuden muuttaa kaikkia verkkokaupan tietoja, mm. hintoja ja kuvia, ilman ennakkoilmoitusta.  Verkkokaupassa olevat tuotekuvat ovat viitteellisiä; Katso tuotetiedot tarkkaan, koska esimerkiksi kuvassa olevan tuotteen väri saattaa poiketa tuotetiedossa ilmoitetusta. Tuotetiedon tieto on tällöin oikein. Emme vastaa tuotetiedoissa esiintyvistä virheistä.

YHTEYSTIEDOT

Ankkurikauppa.fi
c/o Duck & Sail Oy
Skråbbontie 158
21610 Kirjala
Finland   
Y-tunnus: 2993651-5

Yhteydenotot: info@duckandsail.com